повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Клієнт може здійснити повернення та обмін товару належної якості, зв'язавшись по контактному телефону +380 (98) 612-33-29 та повідомити про бажання повернути або обміняти товар.
Товар для повернення має бути належної якості, а саме:
- відсутність слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо.
- збережено та не пошкоджено товарну упаковку,
- збережені всі ярлики та заводське маркування,
- збережені споживчі якості товару,
- повна комплектація,
- відсутні будь-які механічні пошкодження,
- Відсутні сліди використання.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, з пошкодженнями, несправностями та не відповідає очікуванням, Клієнт може зв'язатися за контактним номером телефону +380 (98) 612-33-29 та повідомити про бажання заміни чи повернення товару.
- при виявленні товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 5%,
- при виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів.
Інформація про отримання товару неналежної якості повинна бути виконана у перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням у месенджері Viber, Telegram, вказаному на сайті.
Повернення товарів належної та не