повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Клієнт може здійснити повернення та обмін товару належної якості, зв'язавшись по контактному телефону +380 (98) 612-33-29 та повідомити про бажання повернути або обміняти товар.
Товар для повернення має бути належної якості, а саме:
- відсутність слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо.
- збережено та не пошкоджено товарну упаковку,
- збережені всі ярлики та заводське маркування,
- збережені споживчі якості товару,
- повна комплектація,
- відсутні будь-які механічні пошкодження,
- Відсутні сліди використання.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, з пошкодженнями, несправностями та не відповідає очікуванням, Клієнт може зв'язатися за контактним номером телефону +380 (98) 612-33-29 та повідомити про бажання заміни чи повернення товару.
- при виявленні товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 5%,
- при виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів.
Інформація про отримання товару неналежної якості повинна бути виконана у перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням у месенджері Viber, Telegram, вказаному на сайті.
Повернення товарів належної та неналежної якості провадиться службою доставки «Нова пошта» за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, за адресою: м. Сміла. Чернігівська обл. Відділення №4 одержувач Мартинюк Мар'яна Ігорівна тел. +380508522641
Повернення коштів за товари належної та неналежної якості відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем двома способами:
- переказ коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару,
- Повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" за рахунок покупця.
Перелік товарів належної та не належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної та неналежної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
З нашого асортименту це:
Мундштуки, сурдини, скрипкові підборіддя, тканини, товари в аерозольній упаковці, друковані видання, аудіо-, відеокасети